Jeśli nie jesteś sprawcą szkody, tzw. szkoda z OC.
Na miejsce zdarzenia należy wezwać policję i spisać poniższe dane
– Nr notatki policyjnej, nr sprawy oraz jednostkę Policji.
– Nr rejestracyjny samochodu sprawcy.
– Imię i Nazwisko sprawcy.
– Dane właściciela pojazdu sprawcy, zgodnie z dowodem rejestracyjnym.
– Nr polisy sprawcy oraz nazwę ubezpieczyciela.
Jeżeli Policja nie może interweniować na miejscu zdarzenia należy sporządzić wspólnego oświadczenie o zdarzeniu drogowym w którym sprawca przyznaje się do winy.Jeżeli jesteś sprawcą szkody, tzw. szkoda z AC.
Na miejscu zdarzenia należy sporządzić wspólne oświadczenie o zdarzeniu drogowym. Oryginał oświadczenia należy przekazać poszkodowanemu.
Możliwość poruszania się za granicą samochodem będącym w zarządzaniu Kaizen Fleet powinna być w każdym przypadku potwierdzona przez osobę odpowiedzialną za zarządzanie flotą w Twojej firmie. Następnie chęć wyjazdu poza granice RP należy zgłosić do pracownika Kaizen Fleet (telefonicznie +48 749 99 40 lub mailowo obsluga@kaizenfleet.pl) w celu uzyskania stosownego upoważnienia do takiego wyjazdu oraz weryfikacji zakresu ubezpieczenia. Jeżeli wyjazd poza granicę Polski wymaga zakupu dodatkowego ubezpieczenia, wówczas koszty takiego ubezpieczenia pokrywa Użytkownik pojazdu.
W przypadku awarii lub szkody komunikacyjnej powstałej w czasie pobytu za granicą RP należy skontaktować się z pracownikiem Kaizen Fleet w celu ustalenia dalszego postępowania.
Wszelkie planowane przeglądy i naprawy powinny zostać wykonane przed wyjazdem na terenie RP.
W celu wymiany tymczasowego dowodu rejestracyjnego na stały należy skontaktować się z przedstawicielem Kaizen Fleet, który wskaże adres na który należy dostarczyć dowód. Dowód tymczasowy należy dostarczyć pod wskazany adres przed upływem jego ważności.