NAJCZĘŚCIEJ POJAWIAJĄCE SIĘ PYTANIA I ODPOWIEDZI

PRZEGLĄDY i NAPRAWY Gdzie i kiedy wykonać? ROZWIŃ ZWIŃ
  • Kiedy należy wykonać przegląd?
    Obowiązkowo co 15 000 km, dotyczy serwisu gwarancyjnego oraz serwisu instalacji LPG.
  • Gdzie wykonać przegląd/naprawę?
    Miejsce i termin przeglądu lub usunięcia usterki w pojeździe należy uzgodnić z pracownikiem Kaizen Fleet telefonicznie: +48 76 749 99 40 lub mailowo: obsluga@kaizenfleet.pl.
    Przeglądy okresowe oraz naprawy wykonywane są w serwisach wskazanych przez Kaizen Fleet, w terminie oraz miejscu dogodnym dla Użytkownika pojazdu.
    Jeśli pojazd uległ awarii i auto jest niejezdne pracownik Kaizen Fleet zorganizuje holowanie pojazdu oraz pojazd zastępczy.
  • Podczas przeglądu/naprawy należy:
    Przedłożyć książkę serwisową pojazdu pracownikowi serwisu, aby przegląd/naprawa została udokumentowana.
  • Podczas przeglądu zabronione jest:
    – Autoryzowanie dodatkowych napraw – jeśli w trakcie przeglądu/naprawy powstanie konieczność wykonania dodatkowych czynności, pracownik serwisu zobowiązany jest poinformować o tym fakcie pracownika Kaizen Fleet i uzyskać pisemną autoryzację.
    – Podpisywanie i odbieranie faktur za wykonane czynności serwisowe.
WYMIANA OPON Gdzie i kiedy wymienić?
  • Kiedy należy dokonać wymiany ogumienia?
    Wymiana ogumienia dokonywana jest dwa razy w ciągu roku:
    – sezon zimowy: od 1 października do 31 marca,
    – sezon letni: od 1 kwietnia do 30 września.
    Przed rozpoczęciem sezonu wymiany ogumienia Użytkownicy pojazdów zarządzanych przez Kaizen Fleet otrzymują wiadomość (e-mail/SMS) z zaproszeniem do ustalenia dogodnego terminu i miejsca wymiany opon.
  • Gdzie należy dokonać wymiany ogumienia?
    Miejsce i termin wymiany opon należy uzgodnić telefonicznie, pod nr +48 76 749 99 40, z min. 5-dniowym wyprzedzeniem. Sezonowe wymiany opon wykonywane są w serwisach wskazanych przez Kaizen Fleet, w terminie oraz miejscu uzgodnionym uprzednio z Użytkownikiem pojazdu.
  • Przechowywanie opon
    Opony zdemontowane z pojazdu należy pozostawić w serwisie do przechowania. Jeżeli pojazd zmienił lokalizację i użytkowany jest w innej miejscowości, niż w poprzednim sezonie wymiany opon, pracownik Kaizen Fleet zorganizuje transport opon do nowej lokalizacji, gdzie zostanie dokonana wymiana ogumienia oraz depozyt zdemontowanych opon.
  • Podczas wymiany opon zabronione jest:
    – Dokonywanie zamiany ogumienia z/do innego pojazdu.
    – Podpisywanie i odbieranie faktur za czynności związane z wymianą ogumienia.
SZKODA KOMUNIKACYJNA Zgłoszenie szkody i dalsze postępowanie
  • Postępowanie w przypadku szkody komunikacyjnej:

    Jeśli nie jesteś sprawcą szkody, tzw. szkoda z OC.

    Na miejsce zdarzenia należy wezwać policję i spisać poniższe dane
    – Nr notatki policyjnej, nr sprawy oraz jednostkę Policji.
    – Nr rejestracyjny samochodu sprawcy.
    – Imię i Nazwisko sprawcy.
    – Dane właściciela pojazdu sprawcy, zgodnie z dowodem rejestracyjnym.
    – Nr polisy sprawcy oraz nazwę ubezpieczyciela.
    Jeżeli Policja nie może interweniować na miejscu zdarzenia należy sporządzić wspólnego oświadczenie o zdarzeniu drogowym w którym sprawca przyznaje się do winy.Jeżeli jesteś sprawcą szkody, tzw. szkoda z AC.

    Na miejscu zdarzenia należy sporządzić wspólne oświadczenie o zdarzeniu drogowym. Oryginał oświadczenia należy przekazać poszkodowanemu.

  • Zgłoszenie szkody na pojeździe:
    W przypadku wystąpienia szkody na pojeździe lub zauważenia nowych uszkodzeń należy niezwłocznie powiadomić o tym pracownika Kaizen Fleet, dzwoniąc pod numer +48 76 749 99 40 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail: szkody@kaizenfleet.pl.
    Podczas zgłoszenia szkody należy podać:
    – Czas i miejsce powstania/zauważenia szkody.
    – Stan licznika pojazdu.
    – Opis okoliczności zdarzenia.
    – Opis zakresu uszkodzeń oraz min. 3 zdjęcia przedstawiające uszkodzenia.
    W sytuacji, gdy pracownik Kaizen Fleet podejmie decyzję o naprawie pojazdu z polisy ubezpieczeniowej Użytkownik pojazdu zostanie poinformowany o dalszych czynnościach jakie należy wykonać.W przypadku, gdy uszkodzony pojazd został unieruchomiony użytkownik powinien korzystać z usług Kaizen Fleet Assistance, dostępnego pod nr +48 22 458 56 28.
    Obowiązkowo, w ciągu 24h od zdarzenia, należy zgłosić do Kaizen Fleet fakt wystąpienia zdarzenia/kolizji drogowej, niezależnie od tego czy wystąpiły uszkodzenia ciała uczestników lub uszkodzenia pojazdów.
  • Dokumenty do pobrania:
    Wspólne oświadczenie o zdarzeniu drogowym
    Compensa – druk zgłoszenia szkody
WYJAZD ZA GRANICĘ Podstawowe informacje

Możliwość poruszania się za granicą samochodem będącym w zarządzaniu Kaizen Fleet powinna być w każdym przypadku potwierdzona przez osobę odpowiedzialną za zarządzanie flotą w Twojej firmie. Następnie chęć wyjazdu poza granice RP należy zgłosić do pracownika Kaizen Fleet (telefonicznie +48 749 99 40 lub mailowo obsluga@kaizenfleet.pl) w celu uzyskania stosownego upoważnienia do takiego wyjazdu oraz weryfikacji zakresu ubezpieczenia. Jeżeli wyjazd poza granicę Polski wymaga zakupu dodatkowego ubezpieczenia, wówczas koszty takiego ubezpieczenia pokrywa Użytkownik pojazdu.
W przypadku awarii lub szkody komunikacyjnej powstałej w czasie pobytu za granicą RP należy skontaktować się z pracownikiem Kaizen Fleet w celu ustalenia dalszego postępowania.
Wszelkie planowane przeglądy i naprawy powinny zostać wykonane przed wyjazdem na terenie RP.

WYMIANA DOWODU REJESTRACYJNEGO Podstawowe informacje

W celu wymiany tymczasowego dowodu rejestracyjnego na stały należy skontaktować się z przedstawicielem Kaizen Fleet, który wskaże adres na który należy dostarczyć dowód. Dowód tymczasowy należy dostarczyć pod wskazany adres przed upływem jego ważności.

ZWROT POJAZDU PO KONTRAKCIE Podstawowe informacje
  • Data i miejsce zwrotu
    Na kilka miesięcy przed zakończeniem kontraktu pracownik Kaizen Fleet kontaktuje się z osobą odpowiedzialną za flotę w celu ustalenia terminu i miejsca zwrotu pojazdu.
  • Oględziny
    Zwracany pojazd poddawany jest oględzinom i ocenie stanu technicznego w celu określenia stopnia jego zużycia – zgodnie ze standardem określonym w chwili rozpoczęcia współpracy (na podstawie Przewodnika Zwrotu Pojazdu).
  • Dokumenty pojazdu
    Podczas zwrotu pojazdu konieczne jest dostarczenie poniższych dokumentów:
    – książka serwisowa,
    – dwa kluczyki,
    – dowód rejestracyjny,
    – polisa.
  • Dokumenty do pobrania:
    Przewodnik zwrotu pojazdu

KaizenFleet Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Przemysłowa 1e
59-300 Lubin

NIP 692 25 09 293
Regon 362495136

info@kaizenfleet.pl
+48 76 749 99 41